یه لحظه تو اب سر گیجه گرفتم در امدم بیچاره خواهرم فکر کرد چیزی شده نیومد دنبالم
رفتم دوش گرفتم لباس پوشیدم اومدم میگه چت شد یه لحظه میگم سرم گیج رفت
غذامون حاضر بود چون رسیدنی کته گذاشتیم با ماهی
با اینکه غذا خوردم ولی هنوز سرم یه جوریه
جاباما یه اپلیکیشن جدید برا اجاره ویلا هستش و هتل و سوئیت اپارتمان
فقط از خونه تو اصفهان راضی هستیم بقیه ضعیف بودن
هر چند با امتیاز و امار ثبت نظرهای خوب انتخاب کردیم
ولی در هر حال خداروشکر داره
حسین میگه ولی من با اقا توحید اینا میرم بیرون مشکل جا گرفتن نداریم که از بس اشنا دارند زنگ میزنه اونا هماهنگ میشن ادرس میدن ما میریم
+ نوشته شده در سه شنبه سی و یکم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 22:31 توسط ...
|