من و مادر موندیم خونه
مادر گریه کرد زیاد اینکه سلامتی داشت میرفت حداقل سر کوچه
از بچه ها چون کوچه ما بسته شده بود نتونستن ماشین بیارند
تو حیاط گوش دادیم خدا قبول کنه زیارت عاشورا خوندیم
ولی این روزها میدونی چیش خوبه نذری داشته باشی
همه خونه باشند و غذا درست کنیم
+ نوشته شده در جمعه ششم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 12:23 توسط ...
|